Minune mare

La laboratorul fotografic de la Parangu' au adus film. Pentru ca dumnealor lucreaza doar cu chimicale Fujifilm, filmul este tot Fujifilm. Din pacate, este cel mai ieftin produs, Fujicolor C200, la 13 lei rolul de 36 de pozitii. Pobabil ca daca nu se vinde, nu vor sa aiba pierderi mari. Insa in acelasi timp, acest film este bun si pentru incepatorii care vor sa invete fotografia clasica, pierderea fiind acceptabila daca experimentul in sine esueaza.





As fi vrut macar un Superia 200 insa trebuia sa-l "bifez" si pe asta de pe lista. L-am incarcat in aparat imediat ce mi l-a adus Lia. Uitasem deja cum se insereaza pe mosor, iar pe youtube nu am vazut decat modele cu mosoare diferite.


Nu am rezolvat inca problema bateriei exponometrului intern, asa ca voi folosi o aplicatie pe telefon pentru a calcula expunerea. Cat despre infiltrarile de lumina cauzate de inchiderea defectuoasa a capacului, cand l-am testat in 2002, nu am avut probleme dar, pentru a fi sigur, am folosit banda neagra adeziva pe la toate marginile capacului (da, se poate vedea ca fostul propietar l-a scapat pe jos).


Ce mai trebuie? Sanatate, inspiratie si vreme buna. Full frame, babe!

Pentru cei care vor sa vada ce paleta de culori prezinta acest film in diverse conditii de expunere, se poate viziona aceasta galerie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

5 seturi de retete pentru Ricoh III/IIIx

7 simulari de film pentru camerele Fujifilm cu senzor X-TRANS V

7 simulari de film pentru camerele Fujifilm cu senzor X-TRANS IV