Trustul Petrolului Targu-Jiu


Da, este pe lunga lista a intreprinderilor disparute (poza facuta de sotie) insa nu va temeti, nu voi transforma blogul de fotografie intr-unul de politica. Acest loc are valoare sentimentala pentru mine, este parte a copilariei mele. Aici a lucrat mama mea, ca inginer geolog si veneam aici cand dumneaei ramanea la lucru peste program. Am prins si cladirea cea veche. De fapt, acea cladire este prezenta in amintirile mele. Treceam pe aici si pentru ca imi placeau masinile straine si cum mai tot timpul veneau delegatii din afara tarii, aveai ocazia sa vezi si alte modele in afara de Daciile si masinile sovietice. Tin minte ca odata m-a sunat mama sa vin sa vad un Jaguar superb... orice model diferit de Dacie avea acel calificativ.

Amintiri frumoase care acum se transforma in amintiri dureroase...   Cu cat sunt schimbarile mai violente si mai de lunga durata, cu atat mai putina energie de adaptare pentru generatiile mai vechi. Si cu atat mai puternica tentatia de a opune rezistenta. Dar ma opresc aici, ca sa ma pot tine de cuvant.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

7 simulari de film pentru camerele Fujifilm cu senzor X-TRANS V

5 seturi de retete pentru Ricoh III/IIIx

7 simulari de film pentru camerele Fujifilm cu senzor X-TRANS IV