Casa spaniola

Daca nu caut constant sa-mi imbunatatesc tehnica fotografica si cea de post-procesare, si daca nu exersez si alte genuri, stagnez si pozele mele devin plictisitoare. Nu ca ar fi deja grozave, insa ma straduiesc sa prezint celor din jurul meu ceea ce consider ca este frumos, dintr-un punct sau altul de vedere. Asa ca incerc sa invat cat mai mult dn fotografiile de succes ale fotografilor celebri. Insa unele le folosesc pentru a incerca sa le imbunatatesc aspectul prin post-procesare, antrenandu-ma si in acest domeniu.

Poza urmatoare a obtinut un puls foarte bun pe situl 500px.com, 98.4 din 100 maxim. Este o poza faina cu o atmosfera dramatica, excelent compusa, prezentand cat mai frumos un teren de altfel arid, plat, cu o casa nu tocmai calduroasa (merita citita descrierea pe care o face autorul pe situl 500px.com).


Little House on the Prairie. by Recesvintus Rex Gothorum on 500px.com

Asadar, prin post-procesare, am incercat in imaginea postata mai jos sa amplific textura norilor, sa introduc un pic mai multa culoare si sa amplific pe cat posibil nota de dramatism, insa fara sa introduc acea impresie de artificial, specifica pozelor intens procesate. Nu stiu daca am reusit ...







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

5 seturi de retete pentru Ricoh III/IIIx

7 simulari de film pentru camerele Fujifilm cu senzor X-TRANS V

7 simulari de film pentru camerele Fujifilm cu senzor X-TRANS IV